| 
		 KOŁO MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZE 
  | 
		||
| 
		 ROK SZKOLNY 2010/2011 
  | 
	||
| 
		 WRZESIEŃ - LISTOPAD 2011  | 
	||
| 
		 
		Na zajęciach koła matematycznego od 
		września do listopada rozwiązywaliśmy (często w grupach) różne ciekawe 
		zadania o podwyższonym stopniu trudności.  Poznaliśmy nowe wiadomości,  
		m.in. dotyczące kątów i przekątnych w wielokątach, dowiedzieliśmy się
		 
		 
		 
		 
		 
  | 
	||
| 
		 MAJ - CZERWIEC 2011  | 
	||
| 
		 W maju kilkoro uczestników koła wzięło udział w konkursie międzyszkolnym Tyle liczb w całym mieście - Wrocławskie Prezentacje Matematyczne. Zajęli (zespołowo) I miejsce. Bezbłędnie rozwiązali zadania w części matematycznej oraz przedstawili prezentację Wrocławskie ZOO. Oprócz prezentacji multimedialnej przygotowali wykresy, diagramy i mapę ogrodu. Wrocławskie zoo - Tyle liczb w całym mieście prezentacja multimedialna 
		 
		 
		  | 
	||
| 
		 
 KWIECIEŃ 2011  | 
	||
| 
		 Jedne z kwietniowych zajęć zostały przygotowane przez uczestniczki koła z klasy 6b: Kamilę i Asię. Dziewczyny wykazały się wiedzą i talentem pedagogicznym. Przedstawiły wszystkim wiele interesujących zagadnień dotyczących własności liczb naturalnych, w tym zwłaszcza liczb pierwszych, a później Sprawdziły, czy uczniowie sobie te wiadomości przyswoili. W załączeniu - wyszukane przez nie ciekawostki i ułożone samodzielnie zadania. Zadania: liczby 
		 
  | 
	||
| 
		 LUTY - MARZEC 2011  | 
	||
| 
		 W lutym najwięcej czasu zajęło nam przygotowywanie się do konkursów, które odbyły się w marcu: Turnieju Młodych Matematyków i Kangura Matematycznego. 14 marca (w notacji amerykańskiej 3.14) obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Liczby Pi. Na zajęciach w marcu zapoznaliśmy się z tą ciekawą liczbą, wyznaczaliśmy jej przybliżenia, dzieląc obwody różnych kół przez długość ich średnicy. 
		 
		 
  | 
	||
| 
		 GRUDZIEŃ 2010 - STYCZEŃ 2011  | 
	||
| 
		 
		Na jednych z zajęć 
		w grudniu ćwiczyliśmy odczytywanie informacji i danych do zadań z 
		diagramów i wykresów. Oglądaliśmy diagramy procentowe wykonane przez 
		uczniów w poprzednich latach szkolnych. Sami wykonamy tego typu prace w 
		II semestrze, wcześniej musimy na zajęciach koła dobrze poznać 
		obliczenia procentowe.  
		
		 
		
		 
		
		 
  | 
	||
| 
		 LISTOPAD  | 
	||
| 
		 
		Z fraktalami zapoznaliśmy się jeszcze 
		we wrześniu podczas interaktywnego pokazu, który odbył się w naszej 
		szkole w ramach XIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki. Później 
		projektowaliśmy własne fraktale. W listopadzie z naszych prac i 
		informacji wyszukanych w Internecie powstała gazetka w sali 
		matematycznej.  
  | 
	||
| 
		 
		
		 
 
		
		 
  | 
	||
| 
		 PAŹDZIERNIK  | 
	||
| 
		 Na jednych z październikowych zajęć ćwiczyliśmy swoją wytrwałość, spostrzegawczość, wyobraźnię przestrzenną składając modele sześcianów z elementów łamigłówki „Happy”. Nie było to łatwe zadanie, ale bawiliśmy się świetnie. Niestety, nikomu z uczniów nie udało się dotychczas złożyć dwunastościanu.   
		 
		  | 
	||